مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-15سياسي

دولت به کسب و کارها در فضای مجازی کمک کند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تسریع در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را با اهمیت خواند و گفت: باید برای کمک به کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی اقدامات لازم صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار معاون اول رییس جمهور با قدردانی از وی به خاطر حضور مستمر در صحنه های مختلف اجتماعی، گفت: این حضور باعث دلگرمی جامعه است چرا که مردم مشاهده می کنند که معاون اول رییس جمهور در کنار آنها است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وقایع اخیر در کشور اظهار داشت: دشمنان بیش از 40 سال است که در صدد آسیب رساندن به کشور هستند و پشتیبانی های آنها از این حوادث بی سابقه است اما عنایت و لطف خداوند همواره در مقاطع مختلف باعث حفظ انقلاب اسلامی شده و توطئه دشمنان ناکام بوده است.

وی بر لزوم گفتگو با مردم و آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد و افزود: باید دستگاه های متولی فرهنگ بیش از گذشته فعال باشند و با آگاهی بخشی به جامعه طراحی و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تسریع در تکمیل و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را با اهمیت خواند و گفت: باید برای کمک به کسب و کارهای مبتنی بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدامات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به کسب و کارها در فضای مجازی کمک کند

دولت به کسب و کارها در فضای مجازی کمک کند