مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:272022-11-15ورزشي

تساوی ماهی ها در روز بد مهاجمین + عکس


دیدار تیم های ویستاتوربین تهران و سپیدرود رشت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در یکی از حساس ترین بازی های هفته هفتم لیگ دسته 2 فوتبال ایران، تیم ویستا توربین در مقابل سپیدرود رشت به تساوی بدون گل رسید.

در روزی که سپیدرود در یک بازی یک گله چند موقعیت مسلم گلزنی را خراب کرد و بیش از 70 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت در نهایت به تک امتیاز از یک بازی خارج از خانه بسنده کرد تا همچنان در مربع صدر جدول باقی بماند.

میلاد بلادی سرمربی ویستا توربین در این دیدار، علی شیرزاد، سیاوش بهرامی، میلاد حسن پور، محمد علیزاده، سید رضا امیری، مهدی ده مست، مسعود غفاری، پیام عزیزپور، امیرعباس شیرکوند، مهدی قاسمعلی و محمدرضا هاشمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

علیرضا نظر محمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت نیز در این دیدار، احسان ضیایی، میلاد پورمحسن، محمد سواری، میثم کریمی، رضا عاشوری، فرید امیری، آرمان مردانی، ماهان سروی، سید حسین حق شناس، ابوالفضل آذرنوشان و امیرحسین صالحی را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

گزارش بازی 7 برگردان رضا عشائری داخل محوطه جریمه می توانست گل نخست سپیدرود را به ثمر برساند که توپ با فاصله اندک راهی اوت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی ماهی ها در روز بد مهاجمین + عکس

تساوی ماهی ها در روز بد مهاجمین + عکس