مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-15اجتماعي

امسال آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شاهرود رخ نداد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: امسال آتش سوزی در جنگل ها و مراتع این شهرستان رخ نداد و آموزش همیاران طبیعت از مهم ترین عوامل پیشگیری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمدرضا کشاورزیان، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال های گذشته آتش سوزی های متعددی با مساحت کوچک و بزرگ در جنگل ها و مراتع استحفاظی عرصه های منابع طبیعی شاهرود رخ می داد؛ اما با مدیریت، برنامه ریزی و کارگاه های ترویجی در سال جاری هیچ گونه آتش سوزی تاکنون اتفاق نیفتاده است.

وی از جذب بیش از 300 نفر همیار طبیعت خبر داد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی پس از جذب همیاران طبیعت در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود بیان کرد: تفاهم نامه ای با شورا و دهیاری های روستاهای حاشیه جنگل در راستای فعالیت های قبل و بعد از وقوع آتش سوزی منعقد شد.

کشاورزیان عنوان کرد: کلاس های متعدد تئوری و عملی پیشگیری از آتش سوزی برای بهره برداران و مرتع داران شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی از برگزاری چهار رزمایش حفاظتی به منظور آمادگی نیروهای رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: برگزاری کلاس های مستمر آموزشی برای نیروهای مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شاهرود رخ نداد

امسال آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شاهرود رخ نداد