مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-15اقتصادي

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم


بزرگ ترین نگرانی در مقطع آغاز به کار دولت تأمین کالاهای اساسی بود اما امروز نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به نقطه اطمینان رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر عصر روز سه شنبه در دیدار با آیت الله سبحانی با اشاره به موقعیت استراتژیک و ظرفیت ها و امکانات کشور برای حل مشکلات و رونق اقتصادی گفت: بزرگ ترین نگرانی در مقطع آغاز به کار دولت تأمین کالاهای اساسی بود اما امروز با اقدامات انجام شده، نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به نقطه اطمینان بخش رسیده ایم.

مخبر با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد: با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.

مخبر درباره اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها نیز توضیح داد: پرداخت ارز 4200 تومانی باعث افزایش قاچاق و بی عدالتی در جامعه شده بود که دولت با شجاعت در جهت اصلاح آن گام برداشت.

معاون اول رییس جمهور، توسعه روابط با همسایگان، افزایش صادرات گاز، فروش نفت و درآمدهای ارزی کشور، جلوگیری از روند خلق پول و کاهش آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در پی تولید واکسن داخلی را از دیگر توفیقات دولت در یک سال گذشته عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم