مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-15اجتماعي

طرح نذر آب در استان بوشهر افتتاح شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح نذر آب در استان گفت: آبرسانی به پنج روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ایزدپناه عصر سه شنبه در آیین افتتاح نذر آب در روستای گود اخند شهرستان عسلویه اظهار داشت: طرح نذر آب نقش مهمی را در رفع محرومیت روستاها از برخورداری از آب شرب سالم دارد.

وی با اشاره به افتتاح طرح ملی نذر آب در روستای گود اخند بیان کرد: این طرح با همراهی فرماندار عسلویه، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و خیرین اجرا شده است مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با اجرا و افتتاح این طرح مردم این روستا پس از سال ها به آب شرب لوله کشی دسترسی یافتند و به لطف پروردگار، مشکل بی آبی روستا برطرف شد.

وی اضافه کرد: در این روستا نزدیک به هزار متر لوله کشی به همراه پمپاژ و منبع ذخیره آب تعبیه شده است و تعداد 14 دستگاه آب تصفیه نیز به خانوار این روستا اهدا شد.

ایزدپناه با بیان اینکه لوله کشی آب آشامیدنی تا درب منازل انجام شده است تصریح کرد: در این راستا دستگاه های تصفیه آب در منازل روستاییان نصب شده است.

وی با اشاره به اجرا پویش ملی نذر آب از سال 1397 برای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات خانوارهای روستایی محروم بیان کرد: طرح ملی نذر آب هر ساله در تمام نقاط کشور و مناطق کم برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نذر آب در استان بوشهر افتتاح شد

طرح نذر آب در استان بوشهر افتتاح شد