مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-15فرهنگي

هنرمند صنایع دستی نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشد


استاندار سمنان بر ضرورت رفع مشکلات پیش روی هنرمندان صنایع دستی تاکید کرد و گفت: هنرمند صنایع دستی نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشد.

- سیدمحمدرضا هاشمی عصر 24 آبان ماه در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در سمنان با تجلیل از میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان و جهاددانشگاهی استان به واسطه برپایی این نمایشگاه بزرگ اظهار کرد: استان سمنان از جمله استان هایی است که هم در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و هم در حوزه صنایع دستی و دست بافته ها حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی از وجود حدود 586 اثر ثبت ملی شده در حوزه های طبیعی و تاریخی به عنوان یکی از ظرفیت های کم نظیر استان سمنان نام برد و افزود: بیش از پنج هزار و 500 هنرمند در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان به اشاره به تنوع صنایع دستی در این استان اضافه کرد: از بیش از 160 رشته صنایع دستی شناخته شده در کشور 54 رشته در سطح استان سمنان فعال هستند.

وی با اشاره به تلاش های دولت سیزدهم در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی گفت: این حمایت ها هم از طریق حمایت تسهیلاتی و هم کمک در بخش فروش و ایجاد زیرساخت ها ادامه می یابد.

استاندار سمنان از فروش به عنوان مهمترین دغدغه هنرمندان صنایع دستی در استان سمنان نام برد و وعده داد: استانداری سمنان همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند صنایع دستی نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشد

هنرمند صنایع دستی نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشد