مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-15اقتصادي

اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در استان ایلام


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی کیانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه، کنترل و رصد قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار، انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، پس از هماهنگی قضایی و کنترل محورهای مواصلاتی استان و شناسایی و بازرسی از محل های دپو، اقلامی شامل 1300 قلم پوشاک، 165 قلم لوازم خانگی ،30 هزار و 8800 نخ انواع سیگارت، یک تن مواد خوراکی قاچاق، را کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر 50 میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا 7 نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ کیانی عنوان داشت: قاچاق کالا خصوصاً کالاهای مورد نیاز شهروندان که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می اندازد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در استان ایلام

اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در استان ایلام