مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-15اقتصادي

740 میلیارد تومان برای گرمایش مدارس کشور تخصیص یافت


سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص 740 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین سیستم گرمایشی مدارس کشور خبر داد و گفت: سهم استان ها تا هفته آینده از این اعتبار تخصیص می یابد.

- حمیدرضا خان محمدی، سه شنبه شب 24 آبان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خراسان جنوبی اظهار داشت: بخش دولتی و خیرین در کنار هم مدرسه می سازند و هیچ پروژه ای نیست که به شکل مشارکتی نباشد اما همکاری خیرین در خراسان جنوبی یک الگو در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سال گذشته تعهد خیرین به میزان سه هزار و 400 میلیارد تومان محقق شد و از لحاظ سهم دولتی عقب هستیم که تلاش می کنیم کارهایی را انجام دهیم اما سرعت خیرین از ما بیشتر است.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طبق توافق انجام شده، امید است هشت هزار میلیارد تومان برای سال آینده از مشارکت خیرین تحقق یابد و تلاش می کنیم با حضور وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس سهم اعتبارات دولت در مدرسه سازی را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه جامعه خیرین شریک 50 درصدی دولت در ساخت مدرسه هستند گفت: اما در خراسان جنوبی خیرین مشارکت 100 درصدی دارند.

خان محمدی افزود: این در کنار هم بودن برای علم و دانایی است و تاریخ خراسان جنوبی هم ادب، فرهنگ، پیشرفت و آبادانی بوده که شرط اول آن مدرسه محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

740 میلیارد تومان برای گرمایش مدارس کشور تخصیص یافت

740 میلیارد تومان برای گرمایش مدارس کشور تخصیص یافت