مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-15سياسي

خط و نشان فرماندار جیرفت برای مدیران اجرایی/ معاندان سریعا مجازات شوند


در جلسه شورای اداری جیرفت نسبت به برخورد جدی با مدیرانی که در روزهای تعطیل به صورت خانوادگی به ییلاقات می روند هشدار داده شد.

- ایسنا/کرمان در جلسه شورای اداری جیرفت نسبت به برخورد جدی با مدیرانی که در روزهای تعطیل به صورت خانوادگی به ییلاقات می روند هشدار داده شد.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت شامگاه 24 آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن هشدار به مدیران اجرایی اظهار کرد: در دولت دکتر رییسی نیاز به مدیرانی داریم که 15 ساعت در 24 ساعت کار کنند و باید ثابت کنیم این شایستگی را داریم زیرا جوانان این توانمندی را دارند و اگر نمی توانیم اینگونه باشیم مسئولیت ها را واگذار کنیم زیرا ساعات کاری مدیران حق الناس است.

وی افزود: در شرایط کنونی مدیرانی دلسوز و جهادی می خواهیم و باید مدیران به نحوی تلاش کنند و طوری نباشد که به آنها تذکر داده شود.

فرماندار جیرفت گفت: مسئولان اجرایی شهرستان نباید منتظر بودجه باشند بلکه باید مطالبه گر باشند و بهترین لحظات زندگی ما باز کردن گره از کار مردم است و در جیرفت با اتحاد و همدلی که بین شورای تامین وجود دارد، مشکلات مرتفع می شود.

بلندنظر پاسخ سریع به مکاتبات را متذکر شد و گفت: اقدامات ادارات شهرستان باید با هماهنگی با فرمانداری باشد و مدیران اجرایی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان فرماندار جیرفت برای مدیران اجرایی/ معاندان سریعا مجازات شوند

خط و نشان فرماندار جیرفت برای مدیران اجرایی/ معاندان سریعا مجازات شوند