مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-15سياسي

رشد سرانه مطالعه در استان اردبیل


براساس گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های مربوطه، سرانه مطالعه در مرکز و کل استان اردبیل در حال رشد بوده که این یک شاخص امیدبخش و مهمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحامد عاملی عصر سه شنبه در بازدید از کتابخانه های عمومی اردبیل اظهار کرد: براساس گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه های مربوطه، سرانه مطالعه در مرکز و کل استان اردبیل در حال رشد بوده که این یک شاخص امیدبخش و مهمی است.

وی با بیان اینکه هر کس کتاب بخواند قطعاً آگاهی، توقعات و مطالبات او بیشتر می شود، گفت: ما به یک عزم ملی و برنامه ریزی اساسی و تخصصی در راستای توجه اساسی و پایدار مردم استان و تقویت فرهنگ کتاب و کتاب خوانی نیاز داریم.

استاندار اردبیل بیان کرد: مطالعه کتاب های گوناگون در عموم حوزه ها، در پیشرفت هر جامعه ای و تصمیم گیری های درست و پرهیز از اقدامات غلط تأثیرگذار است.

عاملی با اشاره به اثرات منفی استفاده بی حد و مرزی از فضای مجازی افزود: رفع این اثرها از فضای فکری و روحی فرد به سادگی انجام نمی شود و در این زمینه خانواده ها می توانند استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی را کنترل و در چارچوب مشخصی قرار دهند و فرزندان عزیز خود را با کتاب و کتاب خوانی آشنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سرانه مطالعه در استان اردبیل

رشد سرانه مطالعه در استان اردبیل