مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 22:102022-11-15حوادث

جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!


تبهکاران سابقه داری که به خاطر یک دستگاه موتورسیکلت بدون صاحب، جنایت وحشتناکی را در تاریکی کوچه سماورسازان مشهد رقم زده بودند، در حالی صحنه قتل را در حضور مقام قضایی بازسازی کردند که زورگیر معروف به سعید قارداش راز قتل در نیمه شب را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این متهم لاغراندام که هنوز آثار مواد افیونی در چهره اش موج می زد، در حالی از خودروی پلیس بیرون آمد که چشمان ترسناکش از بی رحمی او در تبهکاری های خشن حکایت داشت.

او که در میان همدستان و دوستانش به سعید قارداش معروف بود، با قدم های آهسته ای که زنجیر پابندهای آهنین را روی سنگفرش کوچه سماورسازان می کشید، به سمت محل درگیری حرکت کرد.

جایی که وی با قمه ای هولناک، یکی از دوستانش را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود.

این متهم 34 ساله که حدود 15 فقره سوابق کیفری را در کارنامه سیاه خود دارد، پس از تفهیم اتهام قتل عمدی مرد مسلمان از سوی قاضی محمود عارفی راد مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا جزییات جنایت در نیمه شب را بازگو کند.

متهم این پرونده جنایی پس از توصیه های مقام قضایی و تفهیم مواد قانونی مبنی بر این که مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت موضوع را بیان کند، با معرفی کامل خود گفت: از مدت ها قبل موتورسیکلت یکی از دوستانم که در زندان تحمل کیفر می کرد به صورت امانت نزد من بود و گاهی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!

جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!