مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-15اقتصادي

طرحهای عمرانی باید برای بخش خصوصی جذاب شود


باید تغییر نگرشی در رویکرد دولت صورت گیرد تا بخش عمرانی برای بخش خصوصی جذاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شادا، وزیر اقتصاد در صد و چهاردهمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تأکید کرد: باید تغییر نگرشی در رویکرد دولت صورت گیرد تا بخش عمرانی برای بخش خصوصی جذاب شود و بخش خصوصی به دلیل به صرفه بودن وارد پروژه عمرانی و ساخت و ساز شود.

سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی دراین نشست گفت : توقع داریم اعضای اقتصادی کابینه که عضو شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی هستند، مشارکت فعال تری در این شورا داشته باشند و نسبت به سوالات و ابهامات فعالان اقتصادی حساس و پاسخگو باشند.

وی با اشاره به گلایه فعالان بخش خصوصی درباره حضور کمرنگ بعضی اعضای کابینه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تأکید کرد: توقع می رود عالی ترین مقام دستگاه دولتی در جلسه دیگری به صورت رسمی حضور و به طور مستقیم با بخش خصوصی مواجه شده و حرف فعالان را بشنوند.

البته، ممکن است پاسخ مسئول دستگاه یعنی وزیر مربوطه و یا رییس سازمان برنامه وبودجه برای مخاطبان این بخش صددرصد قانع کننده نباشد، چرا که ما برای اقناع در این جلسه نیستیم.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم قرار است صددرصد به صورت مطلق و جامع به یک هدف برسیم، ممکن نیست و در هیچ جای دیگری نیز این اتفاق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای عمرانی باید برای بخش خصوصی جذاب شود

طرحهای عمرانی باید برای بخش خصوصی جذاب شود