مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-15سياسي

بیمارستان نور با سرعت خوبی در حال اجرا است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: بیمارستان نور با سرعت خوبی در حال اجرا است و موضوع دسترسی این بیمارستان با بلوار آیت الله بروجردی طراحی شده و تا زمان به بهره برداری رسیدن بیمارستان مسیر ازنظر دسترسی به آن نیز ایمن خواهد بود.

- سید محمدحسین دهناد امروز سه شنبه 24 آبان ماه در شصتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز پیمان پروژه تکمیل رمپ و لوپ شماره چهار تقاطع مدافعین سلامت اظهار داشت: این پروژه یک تقاطع شبدری بوده که محور آیت الله بروجردی را به میدان ولی عصر(عج) متصل می کند و سه رمپ و لوپ آن اجراشده و در رمپ و لوپ شماره چهار شهرک قدس را به بلوار آیت الله بروجردی متصل می شود.

وی اعتبار موردنیاز پروژه را موردبررسی قرارداد و افزود: عدد بالای پیشنهاد داده شده برای این پروژه به علت هزینه بالای خاک برداری و کوه بری در پروژه بوده و 270 هزار مترمکعب مساحت خاک برداری و کوه بری در این پروژه است و اتصال این بخش از پروژه از سمت شهرک قدس به طرف بیمارستان نور تردد را تسهیل خواهد کرد.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بیمارستان نور با سرعت خوبی در حال اجرا است و موضوع دسترسی این بیمارستان با بلوار آیت الله بروجردی طراحی شده و تا زمان به بهره برداری رسیدن بیمارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نور با سرعت خوبی در حال اجرا است

بیمارستان نور با سرعت خوبی در حال اجرا است