مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 23:152022-11-15سياسي

مشکلات واحدهای تولیدی دقیق تر و جامع تر مورد پیگیری قرار گیرند


دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: مشکلات واحدهای تولیدی جدی تر، دقیق تر و جامع تر مورد پیگیری قرار گیرند.

- ایسنا/لرستان دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: مشکلات واحدهای تولیدی جدی تر، دقیق تر و جامع تر مورد پیگیری قرار گیرند.

داریوش شاهون وند در حاشیه بازدید از کارخانجات داروسازی بایر افلاک که امروز صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای سیاست های کلی اقتصادمقاومتی قوه قضاییه، بازدیدی از شرکت داروسازی بایرافلاک شهرستان ازنا داشتیم.

وی تصریح کرد: این بازدید ابعاد مختلفی را در برداشت و هدف از این بازدید ارزیابی دقیق از رعایت مسائل حقوقی، اصول استانداردسازی و قواعد بهداشتی بود.

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات شرکت داروسازی بایرافلاک و همچنین مسائل مسئولان و پرسنل این شرکت جهت رفع موانع تولید از هدف دیگر این بازدید بود.

شاهون وند اضافه کرد: عمده مشکل اساسی شرکت این است که اعتبارات و تسهیلاتی که باید از سوی بانک های عامل به ویژه بانک صنعت، معدن و تجارت و همچنین بانک کشاورزی پرداخت می شد علی رغم مصوبه ریاست جمهوری و سفر رییس مجلس به لرستان عملی نشده است.

وی بیان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی جدی تر، دقیق تر و جامع تر مورد پیگیری قرار گیرند و علت اینکه تاکنون در جهت پرداخت چنین تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات واحدهای تولیدی دقیق تر و جامع تر مورد پیگیری قرار گیرند

مشکلات واحدهای تولیدی دقیق تر و جامع تر مورد پیگیری قرار گیرند