مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-15بين الملل

چرا کابینه جدید نتانیاهو افراطی ترین کابینه رژیم صهیونیستی است؟


در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.

- خبرگزاری مهر - گروه بین الملل: بنیامین نتانیاهو رییس حزب لیکود و رهبر راستگرایان افراطی اخیراً در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) با بدست آوردن اکثر کرسی ها، پیروز شد.

وی روز یکشنبه هفته جاری از سوی اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی مأمور به تشکیل کابینه جدید شد و هم اکنون در حال رایزنی برای انتخاب وزرای جدید است.

یدیعوت آحرونوت روز گذشته در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه نوشت به نظر می رسد وزارت های جنگ، امور خارجه و دادگستری در دست حزب لیکود به ریاست نتانیاهو باشد.

در این گزارش به این مساله اشاره شده است که جدای از این وزارت خانه های کلیدی که در انحصار حزب لیکود باقی خواهد ماند، رقابت برای بدست گرفتن زمام وزارت خانه هایی نظیر دارایی، امنیت داخلی و ادیان میان جریان های راستگرا بالاست.

موضوعی که در روزهای اخیر بسیار مورد توجه رسانه های مختلف منطقه ای و بین المللی قرار گرفته، حضور احتمالی شخصیت های راستگرای افراطی در کابینه جدید به نخست وزیری نتانیاهو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کابینه جدید نتانیاهو افراطی ترین کابینه رژیم صهیونیستی است؟

چرا کابینه جدید نتانیاهو افراطی ترین کابینه رژیم صهیونیستی است؟