مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 07:452022-11-16ورزشي

تیم سایبر ایران نائب قهرمان جهان شد/ مدال نقره بر گردن سایبریست آذربایجان شرقی


تیم ملی سایبر کشورمان در رقابت های جام جهانی الجزیره با حضور شمشیرباز آذربایجان شرقی به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم ملی سایبر کشورمان در رقابت های جام جهانی الجزیره با حضور شمشیرباز آذربایجان شرقی به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات جام جهانی سایبر در الجزایر، روز سه شنبه، 24 ابان ماه، در بخش تیمی برگزار شد و تیم ملی ایران با ترکیب علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 45 بر 22 از سد کانادا گذشت.

شاگردان امین قربانی، در مرحله یک چهارم نهایی برابر مجارستان به میدان رفتند و با پیروزی 45 بر 44 به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

سایربیست های ایران، در مرحله نیمه نهایی رو در روی آلمانی ها قرار گرفتند و توانستند با نتیجه 45 بر 42 به فینال رقابت ها صعود کنند.

اما در فینال جام جهانی سایبر، تیم ملی کشورمان در برابر کره جنوبی قرار گرفته و در پایان با نتیجه 45 بر 34 مغلوب این تیم شد تا به مقام نائب قهرمانی نائل گردد.

فرزاد باهر ارسباران، شمشیر باز شایسته آذربایجان شرقی به همراه تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور داشت و به همراه تیم ملی مدال نقره مسابقات را به گردن آویخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم سایبر ایران نائب قهرمان جهان شد/ مدال نقره بر گردن سایبریست آذربایجان شرقی

تیم سایبر ایران نائب قهرمان جهان شد/ مدال نقره بر گردن سایبریست آذربایجان شرقی