مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:052022-11-16ورزشي

رحیمی زاده: هندبال از حالت تک قطبی بودن خارج شده است


هندبال از حالت تک قطبی بودن خارج و سطح تیم ها به هم نزدیک شده است، تا اینجای مسابقات بازی آسانی نداشتیم و همه تیم ها با انگیزه جلوی ما ظاهر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برتری تیمش مقابل سپاهان نوین در هفته هفتم لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاید این بازی به نوعی یک بازی خانوادگی به نظر برسد، اما دیدیم که بازی شور و حال خوبی داشت و بازیکنان دو تیم دوست داشتند عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود داشته باشند، بچه های ما توانستند با دقت بیشتر اختلافی چند امتیازی را ایجاد کنند.

وی افزود: هندبال از حالت تک قطبی بودن خارج و سطح تیم ها به هم نزدیک شده است، تا اینجای مسابقات بازی آسانی نداشتیم و همه تیم ها با انگیزه جلوی ما ظاهر شدند.

رحیمی زاده در خصوص تغییر ترکیب اولیه تیم در مسابقات گذشته گفت: ما به زودی مسابقات آسیایی را در پیش داریم و باید تمام بازیکنان را محک بزنیم و ببینیم در شرایط حساس چه عملکردی از خود به نمایش می گذارند، به طور کلی در ورزش هندبال ترکیب ثابتی نداریم که اگر داشتیم باید مثل فوتبال تعویض هایمان محدود می شد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: از هفته دوم رقابت ها نیز با برخی مصدومیت ها در تیم روبه رو شدیم، مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، کامیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی زاده: هندبال از حالت تک قطبی بودن خارج شده است

رحیمی زاده: هندبال از حالت تک قطبی بودن خارج شده است