مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-16سياسي

تقویت گشت های دریایی در بوشهر/ پایانه مسافری ایجاد می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: پایانه مسافری برای استفاده گردشگران از گشت دریایی مهم بوده و امیدواریم این ظرفیت تا پایان سال ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل سجادی منش صبح چهارشنبه در اولین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور شهرداران و رییس کمیته های 10 گانه این ستاد اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گردشگری در استان و آب و هوای مطبوع این فصل، نیازمند ایجاد آمادگی لازم برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران هستیم که انتظار می رود کمیته های مربوطه بر اساس شرح وظایف محوله عمل کرده و زمینه لازم را فراهم کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بیان کرد: پایانه مسافری برای استفاده گردشگران از گشت دریایی مهم بوده و امیدواریم این ظرفیت تا پایان سال ایجاد شود.

سجادی منش با اشاره به اهمیت کنترل بازار در ایام پیک سفر اضافه کرد: تأمین و توزیع کالای اساسی با نظارت دقیق بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش عرضه و تقاضا و موج گرانی بسیار در اولویت است و حتماً دنبال خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: ما آمادگی پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری به بخش خصوصی را داریم و برای بهبود زیرساخت های این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گشت های دریایی در بوشهر/ پایانه مسافری ایجاد می شود

تقویت گشت های دریایی در بوشهر/ پایانه مسافری ایجاد می شود