مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-16فرهنگي

معرفی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان


دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام پس از یک هفته بازبینی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان، نمایش های راه یافته به این جشنواره معرفی شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام پس از یک هفته بازبینی نمایش های متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان، نمایش های راه یافته به این جشنواره معرفی شدند.

سید ابوالفضل هاشمی در گفت وگو با ایسنا- افزود: طی این مدت جمال ناصر بلیده، سلمان فارسی صالح زهی و رضا جناآبادی به عنوان باز بینان استان 12 نمایش از زاهدان، یک نمایش از زابل، یک نمایش از زهک و سه نمایش از شهرستان کنارک را مورد بازبینی قرار دادند که در نهایت هشت نمایش برتر به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: نمایش های زندگی سگ مرده به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی مودی، گاو مرد به نویسندگی منصور فارسی و کارگردانی سعید کیخا، نورولوژیست به نویسندگی و کارگردانی مهرداد درگی و نمایش مردمان مرد به نویسندگی و کارگردانی ارسلان محبی از جمله نمایش های راه یافته به این جشنواره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

معرفی آثار راه یافته به جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان