مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:372022-11-16بين الملل

جنگ اوکراین چگونه پروژه «اسراییل جدید» را ناکام گذاشت؟!


صهیونیست ها در تلاش برای بقای موجودیت خود به هر قیمتی، طی سال های گذشته از پروژه ای تحت عنوان «اسراییل جدید» صحبت می کردند که قرار بود در جنوب اوکراین اجرا شود اما بعد از شروع جنگ با روسیه همه چیز به سمت و سوی دیگری پیش رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، صهیونیست ها از ابتدای تشکیل رژیم جعلی خود در اراضی غصبی فلسطین با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کردند که عمدتا اسراییل را در برابر تهدیدات موجودیتی قرار می داد.

گذشته از درگیری مستمر میان صهیونیست ها با اعراب و به طور خاص فلسطینیان و سپس ظهور گروه های مقاومت در داخل فلسطین و سراسر منطقه که خطر بزرگی برای رژیم اشغالگر محسوب می شوند، موقعیت جغرافیایی و جمعیتی فلسطین اشغالی یکی از بزرگترین چالش های این رژیم بوده که همچنان ادامه دارد.

با وجود اینکه جنبش در قدس منتشر کرده از هر 1000 اسراییلی 2 نفر از اراضی اشغالی مهاجرت می کنند و در سال 2018 نزدیک به 17 هزار اسراییلی از فلسطین مهاجرت کردند.

اغلب اسراییلی ها همچنین به دنبال گرفتن تابعیت دوم هستند.

طبق آماری که رژیم صهیونیستی در سال 2020 منتشر کرده، نزدیک به 170 هزار نفر از ساکنان اراضی اشغالی اقامت دائمی در آنجا ندارند و با وجود تلاش مقامات این رژیم برای جذب یهودیان از سراسر جهان،  از بین 14.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین چگونه پروژه «اسراییل جدید» را ناکام گذاشت؟!

جنگ اوکراین چگونه پروژه «اسراییل جدید» را ناکام گذاشت؟!