مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-16حوادث

طرح ضربتی مقابله با سرقت با دستگیری 6 سارق در هرمزگان


با تلاش کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی استان هرمزگان در اجرای طرح 48 ساعته مقابله با سرقت، 6 سارق در استان شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

- رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان، در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان متواری و تحت تعقیب ، طرح ضربتی شناسایی و دستگیری سارقان به مدت 48 ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی استان در اجرای این طرح با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی ضمن کشف 13 فقره انواع سرقت تعداد 5 دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه خودرو سرقتی شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار کرد: در این طرح4 فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال نیرو ، 2 فقره سرقت منزل 2 فقره کلاهبرداری و 7 فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو کشف شد که متهمان دستگیر شده در باز جویی های فنی صورت گرفته به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

رییس پلیس اگاهی استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشداری پلیسی، در صورت مشاهده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی مقابله با سرقت با دستگیری 6 سارق در هرمزگان

طرح ضربتی مقابله با سرقت با دستگیری 6 سارق در هرمزگان