مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-16ورزشي

چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال کردستان آغاز شد


چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 12 تیم در سنندج آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی فرامرزی روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهار کرد: چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کردستان به صورت همزمان با سراسر کشور از امروز تا 27 آبان ماه برگزار می شود.

وی گفت: این رویداد 48 ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای تلفن همراه برگزار می شود و شرکت کنندگان در قالب گروه های 3 تا 5 نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت نام کردند.

فرامرزی افزود: امسال در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، اولین رویداد مردم پایه نیز برگزار می شود و عموم مردم می توانند در سه بخش کلیپ و ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس نوشت آثار خود را ارسال کردند که روز جمعه برگزیدگان این بخش هم مشخص می شوند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان با بیان اینکه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال مردم استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است، عنوان کرد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأ هایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می توان این خلأ ها را به حداقل رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال کردستان آغاز شد

چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال کردستان آغاز شد