مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-16حوادث

سرانه آموزش HSE کارکنان شرکت گاز چند ساعت است؟


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در نیمه نخست امسال سرانه آموزشی HSE در این مجموعه به ازای هر نفر از کارکنان 17/56 ساعت است.

- محمود کشاورز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال 8920 نفرساعت به کارکنان در زمینه های مختلف HSE آموزش داده شده است، اظهار کرد: این آموزش ها در حوزه های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل بوده و از این تعداد دوره آموزشی، 7 دوره ایمنی و آتش نشانی، 6 دوره بهداشت، یک دوره محیط زیست، یک مورد پدافند غیرعامل و 3 مورد دیگر مشترک HSE و پدافند غیرعامل بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه این تعداد دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است، تصریح کرد: آموزش به رشد و تعالی سازمان در زمینه های مختلف کمک می کند.

کشاورز هدف از برگزاری این آموزش ها را افزایش تاب آوری در شرکت گاز، آشنایی با مفاهیم پدافند غیرعامل، کسب و کار از منظر پدافند غیرعامل،بهینه سازی مصرف منابع، ارتقای سطح سلامت کارکنان، بروزرسانی اطلاعات و دانش همکاران در راستای الزامات ابلاغ شده و ارتقاء سطح ایمنی کارکنان، ساختمان ها و در نهایت کاهش حوادث عنوان کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزش HSE کارکنان شرکت گاز چند ساعت است؟

سرانه آموزش HSE کارکنان شرکت گاز چند ساعت است؟