مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-16سياسي

تبیین نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی


سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به عنوان یکی از واحدهای پیشگام در اجرای پروژه های دفاعی دوران دفاع مقدس، نشست تبیین نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی را به نمایندگی از سوی جهادانشگاهی که با اجرای بیش از 300 پروژه فناورانه .

- سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به عنوان یکی از واحدهای پیشگام در اجرای پروژه های دفاعی دوران دفاع مقدس، نشست "تبیین نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی" را به نمایندگی از سوی جهادانشگاهی که با اجرای بیش از 300 پروژه فناورانه تاثیرگذار نظامی در دوران جنگ تحمیلی، نقش و جایگاه ویژه ای در پشتیبانی علمی و فناورانه کشور در این زمینه به عهده داشته است، برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست تبیین نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی که روز سه شنبه 24 آبان ماه برگزار شد، اطلاعات فنی و پژوهشی بیش از 60 پروژه ی دفاعی موثر و موفق جهاددانشگاهی در دوران جنگ تحمیلی، توسط 15 نفر از اعضای فعال در این حوزه ارائه شد.

در ابتدای این نشست، دکتر مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به وظایفی که از سوی جهاددانشگاهی به منظور معرفی فعالیت های این نهاد در حوزه پروژه های دفاعی دوران دفاع مقدس در همایش ملی جایگاه علم و فناوری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی

تبیین نقش جهاددانشگاهی در بکارگیری علم و فناوری در دوران جنگ تحمیلی