مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-16سياسي

مانور ترکیبی در بندر بوشهر برگزار شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور ترکیبی عملیاتی شبیه سازی شده اطفای حریق، جست و جو، امداد و نجات در دریا و خشکی و مقابله با عملیات خرابکارانه در بندر بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران تشریح خبر یاد شده اظهار کرد: هدف از برگزاری مانور ترکیبی عملیاتی شبیه سازی شده، رعایت اصول وحدت فرماندهی، فرماندهی یکپارچه و ارتباطات یکپارچه در ساختار فرماندهی حادثه، رونمایی از سیستم نوین ارتباطات رادیویی و رونمایی از کدهای ارتباطی و مکالمات رادیویی استاندارد طراحی شده بین فرماندهان در حوادث بود که در تمامی بخش ها با موفقیت انجام شد.

وی بیان کرد: تمرین جابجایی سه فرماندهی متفاوت در سه عملیات متفاوت اما همزمان در یک حادثه (جابجایی سریع ساختار فرماندهی حادث) از دیگر اهداف ترسیم شده برای مانور ترکیبی عملیاتی شبیه سازی شده مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بندر بوشهر بود.

وی ادامه داد: بدین ترتیب این اصل مهم یعنی انتقال فرماندهی نیز در ساختار ICS با موفقیت هرچه تمام تر به معرض نمایش درآمد.

کارشناس مسئول مدیریت بحران و پدافندغیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: از جمله خروجی و دستاورد مهم این مانور، دستور خریداری بی سیم های دیجیتال در شبکه (ارائه شده تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور ترکیبی در بندر بوشهر برگزار شد

مانور ترکیبی در بندر بوشهر برگزار شد