مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-16اجتماعي

کمبود خودروهای محیط بانان/اعتبار ناوگان حفاظت محیط زیست


معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اعتبار ناوگان حفاظت محیط زیست گفت: خوردوهای مورد استفاده در مناطق حفاظت شده پاسخگوی نیاز محیط بانان نیست و باید مورد توجه قرارگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج حشمتی در بازدید از تعدادی خودروهای تولید داخل با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست و نماینده رییس خودروهای تجاری وزارت صنایع در محوطه پارک طبیعت پردیسان گفت: با استناد به تجربیات گذشته، خودروهایی که در حال حاضر در اختیار محیط بانان است در مقایسه با خودروهای شکارچیان متخلف از لحاظ کیفیت و قدرت مناسب نیستند.

وی با اشاره به بحث کیفیت خودروهای تولید داخل گفت: در تعقیب و گریز شکارچیان متخلف در مناطق جغرافیایی صعب العبور با شرایط آب و هوایی سخت، به خودروهای با کیفیت و قدرت بالا نیاز است.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی افزود: خودروها و موتورسیکلت های فعلی پاسخگوی نیاز محیط بانان نیست و در بازه زمانی 5 تا 6 ساله فارغ از زمانی که از دست می دهیم برای تعمیرات و نگهداری آنها هزینه های زیادی متحمل می شویم.

وی با بیان این که نیاز سازمان حفاظت محیط زیست به خودروهای ویژه محدود است، گفت: برای خودروسازان داخلی با تعداد محدود به صرفه نیست نسبت به خودروهای ویژه وارداتی اقدام کنند و خط تولید گسترده ای داشته باشند، در نهایت مجبور می شویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود خودروهای محیط بانان/اعتبار ناوگان حفاظت محیط زیست

کمبود خودروهای محیط بانان/اعتبار ناوگان حفاظت محیط زیست