مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-16اقتصادي

1225 خانواده نیازمند چهارمحال و بختیاری آبگرمکن دریافت کردند


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع یک هزار و 225 دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان مددجویان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی از توزیع یک هزار و 225 دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان مددجویان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال و کولرآبی طی 2 مرحله میان خانواده های نیازمند استان توزیع شده است.

  مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه لوازم ضروری زندگی میان خانواده های فاقد این لوازم و با اولویت مناطق محروم توزیع می شود، افزود: در مرحله نخست، 300 دستگاه کولر آبی و 100 دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، هم زمان با دهه امامت و ولایت نیز 917 دستگاه کولر آبی، 323 دستگاه یخچال و سه هزار و 350 دستگاه بخاری گازسوز به دست خانواده های نیازمند رسید.

محمدی با اشاره به اینکه این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: در مرحله سوم نیز یک هزار و 225 دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1225 خانواده نیازمند چهارمحال و بختیاری آبگرمکن دریافت کردند

1225 خانواده نیازمند چهارمحال و بختیاری آبگرمکن دریافت کردند