مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-16اقتصادي

امانت کتاب رشد درمازندران یافت/ کمبود 4هزار متری فضای کتابخانه ای


مدیرکل کتابخانه های مازندران با اشاره به کاهش شمار اعضای کتابخانه ها به دلیل شیوع کرونا گفت: میزان امانت کتاب در سال جاری رشد هشت درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحدود دو سال درب کتابخانه ها بسته بود و در این مدت با طرح کتابرانی، فرصت برای اعضا فراهم شد تا کتاب ها را در منزل دریافت کنند.

وی ادامه داد: به رغم کاهش اعضای کتابخانه ها، میزان امانت کتاب در استان امسال نسبت به سال های قبل هشت برابر بیشتر شده است و این مسئله نشان داد که اعضا از طرح کتابران استقبال کرده اند.

ولی پور با اشاره به رشد 91 درصدی شمار عضویت جدید در سال جاری گفت: در حال حاضر 660 هزار نسخه کتاب امانت داده شد که نسبت به سال قبل رشد هشت درصدی داشته است و در سطح کتابخانه ها دو میلیون و 220 هزار نسخه کتاب وجود دارد که افزایش پنج درصدی نسبت به سال قبل دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران یادآور شد: طی یکسال گذشته چهار کتابخانه عمومی در استان افتتاح کردیم و از این تعداد یک کتابخانه مستقل است وی با اظهار اینکه سال گذشته 10 میلیارد تومان برای به روزرسانی رایانه ها در کتابخانه ها تخصیص داده شد، از حمایت خیران برای کمک به کتابخانه ها تقدیر کرد و گفت: بسیاری از پروژه ها با همت خیران پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانت کتاب رشد درمازندران یافت/ کمبود 4هزار متری فضای کتابخانه ای

امانت کتاب رشد درمازندران یافت/ کمبود 4هزار متری فضای کتابخانه ای