مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-16ورزشي

اجرای 70 ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج در پل دختر


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: اجرای 70  ویژه برنامه فرهنگی هم زمان با هفته بسیج در نقاط مختلف این شهرستان تدارک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، منصور کریمی فرد روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته اسلامی برنامه های این روز می باشد.

وی افزود: سومین روز از هفته بسیج به نام بسیج مظهر نوآوری و جهاد علمی نام گذاری شده است که در این روز شاهد برگزاری مسابقه شعرخوانی، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، تجلیل از دانش آموزان ممتاز علمی، توزیع بسته های فرهنگی عفاف و حجاب، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، پخش لوازم التحریرو بسته غذایی بین دانش آموزان و اعزام گروه جهادی به منطقه محروم در سطح شهرستان خواهیم بود.

کریمی فرد یادآورشد: چهارمین روز از هفته بسیج تحت عنوان بسیج مظهر مردم سالاری و ایران قوی نام گذاری شده است که در این روز برنامه های برگزاری مسابقه نقاشی، برگزاری نشست فرزندآوری و یادواره شهدا زن، از سوی بسیج ناحیه پل دختر انجام می شود.

وی افزود: پنجمین روز از هفته بسیج  با عنوان بسیج  مظهر جهاد و شهادت نام گذاری شده که در این روز کوه پیمایی دسته های رزمی برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی و نشست پیش گیری از اعتیاد برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 70 ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج در پل دختر

اجرای 70 ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج در پل دختر