مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-16اقتصادي

افزایش ثبت نام لاتاری ایرانی ها برای پناهندگی


بررسی میدانی از بازار چمدان فروشی و دفاتر مهاجرتی نشان می دهد، تقاضای مهاجرت برای پناهندگی بالا رفته است و مسافران، مهاجر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هم میهن، تعدادشان بالا رفته، بیشتر از قبل چمدان می خرند، بیشتر از قبل در بخت آزمایی های مهاجرتی شرکت می کنند و بیشتر از قبل شانس شان را برای گرفتن پذیرش در دانشگاه های دنیا امتحان می کنند.

میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل توجهی داشته است؛ آن ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده اند.

هرچند آلمان به طور مستقیم به آن ها ویزا نمی دهد.

پیش از این مدیر رصدخانه مهاجرت ایران به هم میهن گفته بود، به طور میانگین سالانه تا 70 هزار نفر از کشور خارج می شوند که 50 درصد از آن ها پناهجو هستند، از این تعداد 15 تا 20 هزار نفر دانشجو و مابقی هم با ویزای کاری و اقتصادی از کشور خارج می شوند.

رصدخانه مهاجرت ایران سه هفته دیگر، آمار جدیدی از مهاجرت در شش ماه اول امسال منتشر خواهد کرد.

آمار های منتشرشده درباره میزان ثبت نام در لاتاری (گرین کارت آمریکا) هم نشان می دهد از سال 2019 تا 2021 که اطلاعات ثبت نامی آن در دست است، بیشترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ثبت نام لاتاری ایرانی ها برای پناهندگی

افزایش ثبت نام لاتاری ایرانی ها برای پناهندگی