مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-16اجتماعي

ورود سامانه بارشی/همدان سردترین مرکز استان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه بعدازظهر بارش هایی را در سطح استان داریم همچنین طی 24 ساعت گذشته، - همدان سردترین مرکز استان کشور بوده است.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی در استان، توضیح داد: از بعدازظهر روز چهارشنبه 25 آبان ماه، شاهد افزایش ابرناکی در آسمان استان هستیم و همین موضوع باعث می شود تا بارش هایی همراه با وزش باد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این بارش ها در مناطق جنوبی و مرکزی استان است، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم از یک تا 10 میلی متر بارش داشته باشیم که میزان بارش ها در مرزهای جنوبی بیشتر است و هر چه به سمت مناطق مرکزی حرکت می کند، کاهش پیدا خواهد کرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: این بارش ها در دامنه کوه های الوند، مناطق غربی و تویسرکان نیز وضعیت بهتری نسبت به سایر مکان ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: اغلب بارش ها مربوط به امروز(چهارشنبه) بعدازظهر و شب است، روزهای پنج شنبه و جمعه بارش های خیلی کمی خواهیم داشت، پس از آن سامانه بارشی از استان خارج می شود و پیش بینی می کنیم افزایش دما داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی/همدان سردترین مرکز استان

ورود سامانه بارشی/همدان سردترین مرکز استان