مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-16حوادث

از وضعیت امام زاده داوود چه خبر؟


با وجود گذشت 3 ماه از سیل امامزاده داوود، اما هنوز برای جلوگیری از اقدامات غیرقانونی که جان مردم را تهدید می کند، کاری انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، 3 ماه پیش بود که آوازه اش پیچید؛ اتفاقی بزرگ و طبیعی که بسیاری از خانه ها را تخریب، افرادی را آواره و متاسفانه برخی ها هم فوت کردند یا مصدوم شدند؛ صحبت از سیل عظیم امامزاده داوود در 6 مردادماه است؛ حتما به خاطر دارید که این سیل تا جه مقدار آسیب با خود به همراه داشت؛ مدیر کل منابع طبیعی استان تهران یکی از عوامل این حادثه را عدم لایروبی کانال، انسداد مسیر عبور آب به علت سقوط یک خودرو داخل کانال علاوه بر آن ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ذکر کرد.

در این راستا، مسئولان هم پس از این سیل فاجعه انگیز کم و بیش اقداماتی را انجام دادند و با حضور میدانی از وضعیت مردم آن منطقه و شرایط کلی باخبر شدند؛ اما در حال حاضر خبری از آخرین وضعیت امامزاده داوود نیست و به نظر می رسد این بار هم چنین موضوع مهم و جدی پشت گوش مسئولان افتاده است و انگار حتما باید مجددا اتفاقی رخ دهد تا در برخی مناطق ناایمن، تدابیری مناسب و اثرگذار انجام شود.

به گفته مسئولان شهری، منطقه امامزاده داوود را ساخت و سازهای غیرمجاز تهدید می کند و حتی استاندار تهران هم نسبت به این موضوع واکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وضعیت امام زاده داوود چه خبر؟

از وضعیت امام زاده داوود چه خبر؟