مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-16اقتصادي

شستشوی 131 پست برق و تعویض بیش از 2 هزار زنجیره مقره در خوزستان


معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان از شستشوی 131 پست انتقال و فوق توزیع و تعویض 2064 زنجیره مقره برای مقابله با گرد و غبار در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان از شستشوی 131 پست انتقال و فوق توزیع و تعویض 2064 زنجیره مقره برای مقابله با گرد و غبار در سال جاری خبر داد.

سید مهرداد بلادی موسوی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: برای مقابله با گرد و غبار و اثرات مخرب و آسیب زایی که بر روی تجهیزات برق دارد شستشوی مداوم شبکه در حال انجام است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 131 پست انتقال و فوق توزیع با اولویت نقاط حساس و آلوده شستشو شده و برخی از این پست ها با توجه به تکرار وقوع گرد و غبار چند بار شستشو شدند.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: 4866 زنجیره مقره و در مجموع 605 دکل انتقال و فوق توزیع نیز از شبکه برق خوزستان شستشو شده است.

بلادی موسوی عنوان کرد: علاوه بر شستشوی مداوم تجهیزات، هم زمان تعویض زنجیره مقره خطوط از سرامیکی به سیلیکونی که از پایداری بیشتری در مقابل پدیده ریزگردها و آلودگی ها برخوردار هستند نیز در حال انجام است و از ابتدای سال جاری تاکنون 2064 زنجیره مقره و مجموع 658 دکل تعویض شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شستشوی 131 پست برق و تعویض بیش از 2 هزار زنجیره مقره در خوزستان

شستشوی 131 پست برق و تعویض بیش از 2 هزار زنجیره مقره در خوزستان