مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-16اقتصادي

حدود 6 هکتار از زمین های پایگاه دریایی بوشهر آزادسازی شد


تاکنون حدود پنج تا شش هکتار از زمین های پایگاه دریایی بوشهر آزاد سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، وحید نیک روش صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود پنج تا شش هکتار از زمین های پایگاه دریایی بوشهر آزاد سازی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به آزاد سازی و تعیین تکلیف یک قطعه حدود سه هکتاری در محدوده تأسیسات آبرسانی اندربندر تا تنگک یک بوشهر، اضافه کرد: به زودی، افراد برای گرفتن سند تفکیکی به اداره ثبت اسناد معرفی می شوند.

وی یادآور شد: چهار هزار متر از این زمین ها در منطقه اندربندر تا تنگک یک، برای ایجاد زیرساخت های شهری به شهرداری داده شده است.

نیک روش با اشاره به نشست مردمی اعضای شورا و مدیران شهرداری با اهالی محله شکری در قالب پویش 48 ماه خدمت 48 جلسه پاسخگویی در 48 مسجد بیان کرد: حضور در بین مردم و آشنا شدن با مشکلات و درخواست های آنها علاوه بر مشاهده کمبودها و نواقص موجب حفظ ارتباط مدیران با مردم برای خدمت رسانی بهتر می شود.

وی افزود: با اختصاص 40 میلیارد تومان بودجه برای آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر بوشهر در قالب نهضت آسفالت تمامی کوچه های خاکی منطقه یک تا پایان سال جاری آسفالت و در منطقه دو نیز 80 درصد کوچه های آن نیز آسفالت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 6 هکتار از زمین های پایگاه دریایی بوشهر آزادسازی شد

حدود 6 هکتار از زمین های پایگاه دریایی بوشهر آزادسازی شد