مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-16سياسي

برگزاری برنامه های هفته پژوهش با محوریت جهاد تبیین


معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری برنامه های هفته پژوهش در مشهد با محوریت جهاد تبیین خبر داد.

- دکتر رضا لطفی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش امسال در روزهای 14، 15 و 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود و با توجه به شعار سال، شعار هفته پژوهش امسال پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در سطح ملی انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: امسال برنامه های هفته پژوهش متفاوت از سال های دیگر و با محوریت جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، انجام می شود و رییس دانشگاه فردوسی، به عنوان دبیر کل شورای سیاست گذاری هفته پژوهش در حال ایفای نقش است.

لطفی افزود: برنامه های هفته پژوهش در سه زیربخش تقسیم شده است، بخش برگزیدگان هفته پژوهش که دبیر آن معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی است، بخش دانش آموزی که آموزش و پرورش عهده دار آن است و بخش واحدهای فناور و برگزاری نمایشگاه است که مسئولیت آن برعهده پارک علم و فناوری است.

معاون پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: نمایشگاه پژوهش، به طور خاص امسال چند تغییر نسبت به سال های گذشته دارد؛ یکی آنکه به طور مشخص از فناوران برتر و آنان که اثرگذاری اجتماعی بیشتری دارند، به عنوان برگزیدگان تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های هفته پژوهش با محوریت جهاد تبیین

برگزاری برنامه های هفته پژوهش با محوریت جهاد تبیین