مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-16اجتماعي

ارائه خدمات به بیش از 9 هزار نفر معلول از طریق برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه


عملیات اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه از سال 1380 در مناطق روستایی شهرستان نمین با استفاده از روش بهورزی و در مناطق شهری از سال 1400 با همکاری مراکز مثبت زندگی آغاز گردیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در خصوص اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه در مناطق روستایی و شهری اظهارکرد: عملیات اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه از سال 1380 در مناطق روستایی شهرستان نمین با استفاده از روش بهورزی و در مناطق شهری از سال 1400 با همکاری مراکز مثبت زندگی آغاز گردیده است.

مدیرکل بهزیستی استان تعداد افراد شناسایی شده در مناطق روستایی را 9 هزار و 372 نفر عنوان کرد و افزود: با اجرای این برنامه در مناطق روستایی و حاشیه شهر تعداد 9 هزار و 372 نفر معلول شناسایی و از خدمات توانبخشی، آموزشی و اشتغال برخوردار گردیده اند.

  رضایی توسعه خدمات توانبخشی در سطح محلی، برابر سازی فرصت ها و افزایش حضور معلولان در جامعه را از اهداف مهم توانبخشی مبتنی بر جامعه خواند و گفت: این طرح در زمینه سلامت، آموزش، معاش، مباحث اجتماعی و توانمندسازی که به ماتریس CBRمعروف هست کاربرد دارد و جامعه معلولان را به خدماتی که نیاز دارند آگاه می سازد و همچنین در جهت استفاده از امکانات محلی نیز اهدافی را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به بیش از 9 هزار نفر معلول از طریق برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه

ارائه خدمات به بیش از 9 هزار نفر معلول از طریق برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه