مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-16سياسي

موافقت مجلس با بررسی یک فوریتی طرح افزایش سرعت شبکه فیبر نوری


نمایندگان مجلس با بررسی یک فوریتی طرح الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره جمع آوری متمرکز منابع مالی توسعه شبکه فیبر نوری موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 25 آبان ماه) در جلسه علنی درخواست گروهی از نمایندگان برای بررسی یک فوریت الحاق یک ماده به قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کرده و در نهایت با این درخواست موافقت کردند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی به عنوان نماینده متقاضیان بررسی فوریت طرح، بیان کرد: این طرح از سوی کمیته ارتباطات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی در عرض 6 ماه تهیه شده است و تصویب این طرح پیام خوبی به جامعه می دهد و اکنون اپراتورهای کشور 28 درصد سهم امتیاز دارند که باید آن را به دولت پرداخت کنند.

وی افزود: برخی از اپراتورها نیز 23 درصد باید به دولت بپردازند و مخابرات نیز باید سه درصد به دولت پرداخت کند.

هیأت وزیران نیز 8 درصد از سهم امتیاز پرداخت شده از سوی اپراتورها را به خود آنها واگذار می کند تا برای توسعه شبکه فیبر نوری در آن استفاده کنند.

ما در این طرح پیش بینی کردیم که این 8 درصد به عنوان منابع مالی در یک صندوق متمرکز شود که زیر نظر سازمان تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با بررسی یک فوریتی طرح افزایش سرعت شبکه فیبر نوری

موافقت مجلس با بررسی یک فوریتی طرح افزایش سرعت شبکه فیبر نوری