مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-16اقتصادي

اجاره نمی دهیم برخی به بهانه افزایش قیمت دلار، گرانفروشی کنند


معاون اجرایی تعزیرات استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی و صنفی به دنبال افزایش قیمت ارز طی چند وقت اخیر خبر داد و گفت: اجازه گرانفروشی و احتکار با سوءاستفاده از این شرایط را نمی دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اجرایی تعزیرات استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحدهای تولیدی و صنفی به دنبال افزایش قیمت ارز طی چند وقت اخیر خبر داد و گفت: اجازه گرانفروشی و احتکار با سوءاستفاده از این شرایط را نمی دهیم.

جلال عزتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نوسانات اخیر نرخ ارز، گفت: دستورالعلملی در همین زمینه به ما ابلاغ شد تا اجاره ندهیم عده ای سودجو با سوءاستفاده از این شرایط نسبت به افزایش قیمت کالا و خدمات خود و یا برخی تخلفات دیگر مانند احتکار اقدام کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا تشدید نظارت را خصوصا در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه ها در برنامه داریم و همه واحدهای صنفی، خدماتی و حتی تولیدی را رصد خواهیم کرد.

معاون اجرایی تعزیرات کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از تخلف افزایش قیمت خودسرانه در واحدهای صنفی و تولیدی نداشته ایم، یادآور شد: تشدید نظارت ها برای جلوگیری از تخلفاتی مانند گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره نمی دهیم برخی به بهانه افزایش قیمت دلار، گرانفروشی کنند

اجاره نمی دهیم برخی به بهانه افزایش قیمت دلار، گرانفروشی کنند