مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:262022-11-16سياسي

تعزیرات حکومتی در کیش مستقر می شود


اداره تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات مرتبط با قوانین تعزیرات و حیطه اختیارات خود در منطقه آزاد کیش مستقر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی امیدی مدیر بازرگانی عادی می تواند وظایف و مسئولیت های خود همچنین اقدامات استثنایی را با هماهنگی و همکاری سازمان انجام دهد.

حسین طالبی قانون نظام صنفی شامل تخلفات اصناف در حوزه کالا و خدمات را از مهمترین قوانین در تعزیرات حکومتی برشمرد و گفت: این قانون سراسری کشور است و در کیش نیز در چارچوب قوانین مناطق آزاد اجرایی خواهد شد.

وظایف بازرسان و ضابطان تعزیرات، چگونگی ارزیابی واحد های صنفی بر اساس فرم تعزیراتی، چگونگی ارائه گزارش تخلفات گران فروشی، عرضه خارج از شکبه، فروش اجباری، کم فروشی یا تقلب، قیمت گذاری مصوب و یا متعارف از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین استعلام اعتبار فاکتور های خرید، رویت فاکتور فیزیکی از سوی فروشندگان، مانیفیست ترخیص کالا های وارد شده از کشورهای خارجی، لزوم گشت مشترک با حضور کارشناسان و ضابطان و رییس تعزیرات در موارد حساس، ذکر کد تخلفات در گزارش ناظران و ضابطان تعزیرات از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی در کیش مستقر می شود

تعزیرات حکومتی در کیش مستقر می شود