مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-16سياسي

تهدیدکنندگان بازاریان یزد دستگیر شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از دستگیری افرادی که اصناف را مورد تهدید قرار داده بودند، خبر داد و تاکید کرد: با مخلین نظم عمومی و تهدید کنندگان بازاریان به شدت برخورد می شود.

- علی اکبر عزیزی در خصوص آخرین وضعیت امنیتی استان گفت: در پی فراخوان دشمنان انقلاب در روزهای گذشته و وجود فشارهای خارجی برای اعتصابات گسترده کسبه و بازاریان، اصناف فهیم، بصیر و متدین استان دارالعباده با بی اعتنایی به این قبیل اقدامات در محل کسب و کار خود حاضر شده و به دشمنان این مرز و بوم یک نه بزرگ گفتند.

وی افزود: البته تعداد کمی از افراد هم تحت تأثیر دشمنان یا بنابر تهدیداتی که وجود داشته، اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کرده بودند که موضوع در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر نیز امنیت کامل در استان به ویژه در شهرستان یزد برقرار است.

عزیزی تاکید کرد: هیچ فرد یا گروهی نمی تواند کوچکترین مشکلی برای کسبه ایجاد کند و شرایط تحت کنترل کامل امنیتی و انتظامی استان قرار دارد.

معاون استاندار با بیان این که به شدت با مخلین نظم عمومی و تهدید کنندگان کسبه از سوی دستگاه قضایی برخورد صورت خواهد گرفت ابراز کرد: افرادی که اصناف را مورد تهدید قرار داده بودند، روز گذشته دستگیر شدند و مردم عزیز مطمئن باشند هیچ مماشاتی با تهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدکنندگان بازاریان یزد دستگیر شدند

تهدیدکنندگان بازاریان یزد دستگیر شدند