مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-16پزشكي

پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث زیرگذر سواره رو حریم خط راه آهن تهران-اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی با اشاره به پیشرفت احداث زیرگذر های سواره رو حریم خط راه آهن تهران-اهواز، - پیش همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با محوریت بهداشت، امداد و درمان صبح امروز چهارشنبه (25 آبان 1401) در سالن همایش امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا شنگی با اشاره به پیشرفت احداث زیرگذر های سواره رو حریم خط راه آهن تهران-اهواز، گفت: تامین دسترسی مناسب بین شمال و جنوب خط راه آهن تهران-اهواز و خارج شدن محلات جنوبی منطقه از بن بست، جزء خواسته های به حق شهروندان محلات جنوبی منطقه 17 است.

شنگی تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 17 است.

با پیگیری های انجام شده مدیریت شهری منطقه با دستگاه های ذی ربط از جمله شرکت راه آهن تهران، این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی 70 درصدی داشته است و با اجرای این پروژه، دسترسی های شهروندان به محلات جنوبی و شمالی منطقه افزایش می یابد.

شهردار منطقه با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار کرد: طی هفته گذشته بتن ریزی کوله شرقی زیرگذر انجام شده است و طی روز های آینده نیز عملیات شاسی گذاری جهت اجرای کوله غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث زیرگذر سواره رو حریم خط راه آهن تهران-اهواز

پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث زیرگذر سواره رو حریم خط راه آهن تهران-اهواز