مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-16سياسي

افتتاح 7 باب کتابخانه در استان مرکزی طی یکسال گذشته


سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی اظهار کرد: از آبانماه سال گذشته تا آبان امسال در استان مرکزی 7 باب کتابخانه افتتاح شده است.

- سکینه خاتون مهدیان پور امروز چهارشنبه 25 آبان در آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان مرکزی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در رابطه با توجه به کتاب و کتابخوانی تاکیدات زیادی داشته اند که این تاکیدات سبب می شود مسیر را بشناسیم و بدانیم در چه مسیری گام برداریم.

وی افزود: کتابخانه ها مهمترین پایگاه فرهنگی، اجتماعی و عمومی در جامعه و کتابداران سردمداران عرصه کتابخوانی هستند و در رابطه با اتتقال منابع اطلاعاتی تلاش می کنند.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی تصریح کرد: نقش کتابخانه ها در توسعه جامعه و ایجاد نشاط و ارتقای سواد اطلاعاتی اساسی است و این مهم جزو کارکردهای اصلی این مراکز بشمار می رود.

وی افزود: اقشار مختلف جامهه از جمله کودکان و نوجوانان و .

به شدت نیازمند منابع اطلاعاتی هستند و باید علاوه بر کسب دانش به صورت رسمی به صورت غیر رسمی نیز دانش و منابع اطلاعاتی به آنها منتقل شود، لذا ایجاد فضای لازم برای استفاده از این منابع باید مورد توجه باشد و لازم است زیرساخت های توسعه مطالعه در جامعه فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 باب کتابخانه در استان مرکزی طی یکسال گذشته

افتتاح 7 باب کتابخانه در استان مرکزی طی یکسال گذشته