مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-16سياسي

ساخت فرودگاه چابهار امری ضروری برای جذب سرمایه گذار


مشاور رییس جمهور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بر ساخت فرودگاه جدید چابهار تاکید کرد و افزود: ساخت فرودگاه برای جذب سرمایه گذار و گردشگر از ضرورت های مهم برای توسعه و آبادانی هر منطقه است و تلاش می کنیم موانع ساخت آن را مرتفع و اقدامات را آغاز کنیم.

- حجت عبدالملکی در سفر به چابهار و بازدید از طرح های توسعه ای منطقه آزاد و حاشیه شهر چابهار افزود: ساخت فرودگاه در چابهار برای جذب سرمایه گذار در این منطقه بسیار مهم است اما موانع فنی سبب عدم ساخت آن شده و در سالهای اخیر تنها هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد که خیلی ناچیز است.

وی به منطقه منفصل مرز ریمدان به منطقه آزاد چابهار اشاره کرد و گفت: این محدوده مصوبه مجلس شورای اسلامی است که بزودی طراحی لازم انجام و ترانزیت حمل و نقل و تبادل کالا و مسافر و توسعه و آبادانی را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

وی ارتقای رفاه و وضعیت معیشتی مردم ساکن در محدوده منطقه آزاد، توسعه صادرات و ترانزیت کالا و بین المللی کردن مناطق آزاد را سه اصل مهم در ارتقای جایگاه و توسعه مناطق آزاد و از اولویت های کاری و برنامه های مهم خود در مدیریت جدید مناطق آزاد عنوان کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با بیان اینکه باید مردم ساکن در منطقه آزاد از نخستین افراد منتفع از مزایای سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فرودگاه چابهار امری ضروری برای جذب سرمایه گذار

ساخت فرودگاه چابهار امری ضروری برای جذب سرمایه گذار