مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-16اقتصادي

هدف اصلی راه اندازی «بازار آب قزوین» چیست؟


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هدف اصلی از راه اندازی «بازار آب» ارتقای بهره وری و افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد و جلوگیری از هدررفت آب است و جهاد کشاورزی به عنوان یکی از دستگاه های متولی در این امر، - ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هدف اصلی از راه اندازی بازار آب ارتقای بهره وری و افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد و جلوگیری از هدررفت آب است و جهاد کشاورزی به عنوان یکی از دستگاه های متولی در این امر، از همه ظرفیت خود برای تحقق این هدف بهره خواهد گرفت.

رضا افلاطونی درخصوص مصرف آب در حوزه کشاورزی اظهار کرد: آب مورد استفاده در بخش کشاورزی قابلیت فروش و نقل وانتقال ندارد به این معنا که آب کشاورزی قزوین قابل فروش به سایر بخش ها نیست، چراکه حفظ امنیت غذایی جامعه خط قرمز ما بوده و یک مقوله حیاتی به شمار می رود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: در طرح بازار آب نقل و انتقال آب کشاورزی به سایر بخش ها مانند از دامداری به زراعت یا از زراعت به حوزه باغبانی ایرادی ندارد.

وی بیان کرد: هدف اصلی از راه اندازی بازار آب ارتقای بهره وری و افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد و جلوگیری از هدررفت آب است و جهاد کشاورزی به عنوان یکی از دستگاه های متولی در این امر، از همه ظرفیت خود برای تحقق این هدف بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی راه اندازی «بازار آب قزوین» چیست؟

هدف اصلی راه اندازی «بازار آب قزوین» چیست؟