مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-16سياسي

احمدی بیغش: آقای قالیباف چند نفر نیرو برای مجلس جذب کرده اید؟


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از عملکرد رییس مجلس شورای اسلامی به بیان مطالبی پرداخت و گفت: با گذشت دو سال و نیم از مجلس یازدهم فرصت فراهم شده تا برای ارزیابی عملکرد ریاست مجلس اقدام شود چراکه عملکرد ایشان مورد نقد جدی است.

- نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از عملکرد رییس مجلس شورای اسلامی به بیان مطالبی پرداخت و گفت: با گذشت دو سال و نیم از مجلس یازدهم فرصت فراهم شده تا برای ارزیابی عملکرد ریاست مجلس اقدام شود چراکه عملکرد ایشان مورد نقد جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی بیغش در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (25 آبان) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم و نمایندگان، مدتی است بنا دارم مسائلی در رابطه با عملکرد رییس مجلس بیان کنیم که نهایتا پس از بررسی و مشورت با تعدادی از همکاران به این نتیجه رسیدیم که باید حقایق را گفت حتی اگر بر علیه خودمان باشد.

وی در ادامه گفت: ملاک و معیار ارزیابی در کیفیت رفتار، عملکرد، شیوه بیان مسائل کلیدی کشور و مهم تر از همه سطح درک آن نسبت به جایگاه مجلس و نمایندگان ملت توسط رییس مجلس چیست؟ اکنون با گذشت دو سال و نیم از مجلس یازدهم فرصت فراهم شده تا برای ارزیابی عملکرد ریاست مجلس اقدام شود چراکه مطابق اصل 84 قانون اساسی و ماده 20 آیین نامه داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی بیغش: آقای قالیباف چند نفر نیرو برای مجلس جذب کرده اید؟

احمدی بیغش: آقای قالیباف چند نفر نیرو برای مجلس جذب کرده اید؟