مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-16فناوري

سرپرست امنیت فضای مجازی شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد


طی حکمی از سوی معاون وزیر ارتباطات، محمد پهلوانی قمی با حفظ سمت سازمانی به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، با حکم امیرمحمدزاده لاجوردی معاون وزیر ارتباطات، محمد پهلوانی قمی با حفظ سمت سازمانی به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی منصوب شد.

از اهم ماموریت هایی که توسط دکتر لاجوردی در حکم انتصاب وی آمده است، می توان به ایجاد و توسعه خدمات نوین زیرساختی فناوری اطلاعات از جمله خدمات ابر عمومی، توسعه خدمات افتا در مقیاس ملی از جمله گذرگاهه های ایمن داخلی و مرزی و خدمات مقابله با منبع خدمت توزیع شده (DDOS) با بهره گیری از شبکه های مادر مخابراتی، استقرار و بهره برداری کامل از سامانه مدیریت عملیات و کسب و کار شرکت (OSS/BSS)، داده محوری و هوشمند سازی فعالیت های شرکت و توسعه سامانه های مدیریتی یکپارچه، استفاده حداکثری از ابزارهای فناوری اطلاعات در انجام کارها و پیشبرد برنامه های شرکت به ویژه در ارتباطات زیر ساخت استانی و بازمهندسی فرآیندها و اصلاح ساختار سازمانی شرکت با هدف چابک سازی اشاره کرد.

مهندس پهلوانی قمی دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی کامپیوتر(گرایش نرم افزار) است، معاون مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست امنیت فضای مجازی شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

سرپرست امنیت فضای مجازی شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد