مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-16اقتصادي

بازار 5 میلیارد یورویی همکاری نفتی ایران و ونزوئلا


رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته، یک بازار پنج میلیارد دلاری برای همکاری های نفتی ایران و ونزوئلا وجود دارد که 60 الی 70 درصد آن می تواند به تامین تجهیزات مورد نیاز پروژه های نفتی ونزوئلا اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان ثقفی امروز در نشستی خبری با اشاره به توافقات صورت گرفته با دیگر کشورها در حوزه نفت و نیاز این توافقات برای تامین تجهیزات صنعت نفت در داخل کشور گفت: در مذاکرات صورت گرفته با ونزوئلا تفاهمات و توافقاتی صورت گرفت و حتی کارهایی انجام شد اما حجم کارهای اجرا شده زیاد نبود با این حال تعاملات اخیر یک رویکرد مثبت برای رسیدن به بازارهای جدید و رونق تولید داخلی است.

مذاکرات با 6 کشور برای صادرات تجهیزات نفتی وی با تاکید بر این که هنوز اتفاق موثری در بازار کار سازندگان تجهیزات صنعت نفت رخ نداده است، اظهار کرد: علاوه بر ونزوئلا مذاکراتی در خصوص صادرات تجهیزات صنعت نفت با بلاروس، روسیه، قزاقستان، ازبکستان و اندونزی صورت گرفته که هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

به گفته رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با توجه به تحریم هایی که ونزوئلا با آن مواجه است بحث تولید در این کشور کند شده از طرفی موضوع احداث پالایشگاه های بزرگ و متوسط در این کشور مطرح است که ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار 5 میلیارد یورویی همکاری نفتی ایران و ونزوئلا

بازار 5 میلیارد یورویی همکاری نفتی ایران و ونزوئلا