مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-16سياسي

راهبرد رسانه ای مشخصی در کشور وجود ندارد/ لزوم انجام عملیات آفندی


کارشناسان حوزه رسانه معتقدند در فضای نبود راهبرد رسانه ای مشخص در کشور، بدون شک شاهد نفوذ رسانه های معاند در بین مردم خواهیم بود.

- خبرگزاری مهر در میزگردی با حضور سه تن از کارشناسان حوزه رسانه استان قزوین به بررسی این نقش پرداخته است.

باید از رفتارهای پدافندی در حوزه رسانه به رفتارهای آفندی برسیم محمد حسن سلیمانی سردبیر نشریه فروردین امروز قزوین در این میزگرد با اشاره به این موضوع که باید نقش رسانه ها در اتفاقات صد سال اخیر ایران را مورد توجه و بررسی قرار داد، بیان کرد: در این دوران در مقاطع خاصی می بینیم که رسانه ها حضور مؤثری در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور داشته اند و در مهمترین زمان ها باید به دوران انقلاب مشروطه، ملی شدن صنعت نفت، روند تاریخی از سال 1320 تا 1332، بهمن 57، 30 خرداد 1360 و مقطعی در زمان دوم خرداد اشاره کرد.

سردبیر نشریه فروردین امروز با بیان اینکه در حال حاضر تأثیر رسانه ها تغییر کرده است، گفت: امروز در عصری زندگی می کنیم که جهان تبدیل به دهکده کوچکی شده و شاهد انفجار اطلاعات از اوایل دهه 90 در دنیا هستیم.

وی ادامه داد: نشریات کاغذی در جهان امروز آنطور که باید تأثیر ندارند لذا در چنین شرایطی در بستر امکانات تازه باید خود را با جهان و فرآورده های جدید وفق دهیم چرا که اگر ما نتوانیم از این سیستم بهره کافی را ببریم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد رسانه ای مشخصی در کشور وجود ندارد/ لزوم انجام عملیات آفندی

راهبرد رسانه ای مشخصی در کشور وجود ندارد/ لزوم انجام عملیات آفندی