مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-16اقتصادي

اختصاص 17 میلیارد اعتبار برای ساخت و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی بخش پیرسلمان


بخشدار پیرسلمان از اختصاص بیش 17 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی این بخش خبر داد.

- ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان از اختصاص بیش 17 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی این بخش خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های مستمر به عمل آمده طی دو سال گذشته و با تلاش نماینده، فرماندار و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در یک اقدام بی نظیر و بی سابقه به منظور خدمات رسانی بهتر به اهالی بخش پیرسلمان اعتباری افزون بر 17 میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی این بخش اختصاص پیدا کرد که از این میزان اعتبار تاکنون 50 درصد آن جذب شده است.

وی افزود: در حال حاضر از محل اعتبارات تخصیص یافته پروژه هایی چون احداث دو مرکز تخصصی جامع سلامت در روستاهای لک لک و کینی سایه با کلیه امکانات، بازسازی فضای درمانگاه شبانه روزی آجین به همراه تکمیل چارت اداری مربوطه، بازسازی فضای خانه بهداشت روستاهای طویلان سفلی، کینی سایه، بیتروان، نصرت آباد، قاسم آباد، پیریوسف و .

در دستور کار دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد بوده که می تواند نقش شایان و گسترده و نیز تحول عظیمی را برای خدمات رسانی بیشتر به بخش پیرسلمان در حوزه سلامت داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 17 میلیارد اعتبار برای ساخت و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی بخش پیرسلمان

اختصاص 17 میلیارد اعتبار برای ساخت و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی بخش پیرسلمان