مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-16سياسي

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز شد


مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز چهارشنبه مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان با رمز یا الله یا الله یا الله آغاز به کار کرد.

محمدهادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان انجام شد، گفت: در مرحله استانی، 20 تیم تخصصی در سه قالب پویانمایی، ایده پردازی و بازی های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه در 48 ساعت به رقابت می پردازند.

وی با بیان این مطلب که برگزیدگان این مرحله استانی این رویداد در هفته بسیج با تیم سازمان فضای مجازی بسیج استان به تهران برای رقابت های کشوری اعزام خواهند شد، تصریح کرد: مرحله استانی به صورت همزمان با 31 استان کشور و با حضور 500 تیم رقابت خود را با تیم های هم استانی خود آغاز کرده اند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان ادامه داد: 103 نفر در قالب 33 تیم، شامل 31 نفر خواهر و 72 نفر برادر در بخش های پویانمایی، نرم افزار ویژه تلفن همراه و بازی های ویژه تلفن همراه برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند که پس از ارزیابی های تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز شد

رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز شد